Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019

Μαθητές, στη Θεσσαλονίκη, "υιοθετούν" ηλικιωμένους από γηροκομεία







 Νεαρή γυναίκα αγκαλιάζει ηλικιωμένη




      Μαθητές και μαθήτριες του 3ου Γενικού Λυκείου Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης θα «υιοθετήσουν» το επόμενο χρονικό διάστημα παππούδες και γιαγιάδες από την περιοχή τους, σε μια προσπάθεια να έρθουν πιο κοντά οι δύο ηλικίες. Έτσι, οι μεν ηλικιωμένοι θα μεταφέρουν την εμπειρία τους στους νεότερους, οι δε νεότεροι να αυξήσουν το βαθμό ευαισθητοποίησής τους απέναντι στην τρίτη ηλικία. Τα επιμέρους ζητήματα θα εξεταστούν σε συνεργασία με το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (ΚΗΦΗ). Στόχος είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να επισκέπτονται τακτικά τους ηλικιωμένους, είτε για να συναντηθούν είτε για να τους φέρουν τα φάρμακά τους είτε για να προσφέρουν απλώς τη βοήθειά τους σε οτιδήποτε χρειαστούν.

      Η ιδέα ανήκει στην οικονομολόγο- εκπαιδευτικό του 3ου Γενικού Λυκείου Αμπελοκήπων, Μαρία Μερεχούγια, η οποία μοιράστηκε τη σκέψη της με τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου, που αντέδρασαν με ενθουσιασμό, αφού ήδη εδώ και καιρό, έχει δημιουργήσει το πρόγραμμα  "νοιάζομαι και δρω", στο οποίο τα παιδιά επισκέπτονται Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων, για να συζητήσουν μαζί τους, να ακούσουν ιστορίες, να πάρουν συμβουλές, να μοιραστούν μαζί τους τις δικές τους ανησυχίες. 
"Η επαφή αυτή βοηθάει και τους ηλικιωμένους να νιώθουν ότι είναι χρήσιμοι και σημαντικοί στη ζωή των παιδιών και τα παιδιά να είναι ευαισθητοποιημένα γενικότερα απέναντι στην τρίτη ηλικία" εξηγεί στο ΑΠΕ - ΜΠΕ η κ. Μερεχούγια. Η ίδια αποδίδει άλλωστε, την καλή επικοινωνία  παιδιών και των ηλικιωμένων, στο γεγονός ότι οι παππούδες και οι γιαγιάδες καλύπτουν εκ των πραγμάτων το κενό που δημιουργείται στο μεγάλωμα των παιδιών λόγω της εργασίας των γονέων. Υπογράμμισε,  ότι οι γιαγιάδες συμμετέχουν πλέον πολύ περισσότερο στη ζωή των παιδιών και πολλές φορές μάλιστα, η σχέση ενός παιδιού με τη γιαγιά είναι καλύτερη και από τη σχέση του με τη μητέρα.. 





Πηγή: newpost.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου