Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Ψήφισαν τροπολογία να καταβληθεί η έκτακτη εισφορά των εφοπλιστών, οικειοθελώς!


    


   

 

 

 

 








    Η κυβέρνηση Σαμαρά απέδειξε για μία ακόμα φορά τη δέσμευσή της στο εφοπλιστικό κεφάλαιο, καταργώντας τον υποχρεωτικό χαρακτήρα της έκτακτης εισφοράς των εφοπλιστών, η οποία είχε νομοθετηθεί στα τέλη του 2013! 

 

 

                                 Την τελευταία στιγμή 

 

 

       Η εκπρόθεσμη τροπολογία, που υπογράφεται από τους υπουργούς Γκίκα Χαρδούβελη, Ανδρέα Λοβέρδο, Όλγα Κεφαλογιάννη και  Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη κατατέθηκε αργά χθες, στο υπό συζήτηση νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τις θρησκευτικές κοινότητες (!), προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων στη Βουλή από την Αντιπολίτευση, η οποία το καταψήφισε σύσσωμη σχεδόν και μέσα σε κλίμα έντονης αντιπαράθεσης με τον υπουργό Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.     

 

 

 

                  Έσοδα λιγότερα από τα παράβολα των μεταναστών! 

 

 

 

Αντιπαράθεση Βαρβιτσιώτη-ΣΥΡΙΖΑ για τη φορολόγηση των εφοπλιστών       Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Θεόδωρος Δρίτσας, είπε χαρακτηριστικά: «Όταν χθες ζήτησα την απόσυρση της τροπολογίας δεν περίμενα ότι ο υπουργός θα ερχόταν στη Βουλή εν είδει εκπροσώπου Τύπου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και μη κάνοντας διάκριση του πολιτικού του ρόλου», επεσήμανε δε, ότι «η φορολογία με βάση το τονάζ δε συγκεντρώνει παραπάνω από 80 εκατομμύρια, δηλαδή λιγότερα από όσα δίνουν σε παράβολα οι μετανάστες».


       Είναι γνωστό, πως όλο το προηγούμενο διάστημα η κυβέρνηση κωλυσιεργούσε στο θέμα της είσπραξης των χρηματικών ποσών που υποχρεούνταν να καταβάλουν οι εφοπλιστές, επικαλούμενη απίθανες δικαιολογίες, όπως «τεχνικές δυσκολίες» κ. ά. 

Την κατάργηση της υποχρεωτικής έκτακτης φορολόγησης των Ελλήνων εφοπλιστών είχε προαναγγείλει ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης τον Ιούλιο, με το επιχείρημα ότι «καθιστά το ελληνικό πλοίο ασύμφορο»! 

Πίσω βέβαια από τις δικαιολογίες του υπουργού Ναυτιλίας, βρίσκονται οι έντονες πιέσεις των Ελλήνων εφοπλιστών που ασκούσαν από τον Ιανουάριο, για να αποσυρθεί η προηγούμενη νομοθετική ρύθμιση, με «απειλές» περί φυγής πλοίων, περί αντισυνταγματικότητας κλπ.


       Εντύπωση, πάντως προκαλεί, ότι η κυβέρνηση συνεχίζει την   π ρ ο κ λ η τ ι κ ή   φ ο ρ ο α σ υ λ ί α   των Ελλήνων εφοπλιστών, παρά τις πιέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της οποίας οι απαιτήσεις αποτελούν «μονόδρομο», μόνο όταν δεν πλήττονται τα συμφέροντα ισχυρών συμμάχων της κυβέρνησης, όπως οι «ιερές αγελάδες» της χώρας, που κανείς δεν τις πειράζει.

 

 

Πηγές: ethnos.gr, newsbomb.gr

4 σχόλια:

  1. Τι εγινε καταργηθηκαν οι σημαιες ευκαιριας και ζηταμε ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ?Κ Λαγκαρντ βοηθεια .....πες τε σας παρακαλω οτι σας απειλουν να τους παμε μεσα.....αφου δεν τα δινουν ......
    ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ......τι κανετε την παπια ?ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΓΗΡΙΑ βρε .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τους εφοπλιστές υπογράψανε συμβιβαστικό με δόσεις και δωστε ότι έχετε ευχαρίστηση. Με μένα ομως δεν έκαναν το ίδιο και μου τα βεβαιώνουν μπαμ και κάτω. Βλέπετε εγω δεν εχω Βαρβιτσιωτη στη κυβέρνηση. Αλλωστε άμα δεν πληρώσουν οι εφοπλιστες τα δινω εγώ και τα βρίσκουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τους πίεζαν οι δανειστές και το ΔΝΤ να φορολογήσουν το μεγάλο κεφάλαιο και κυρίως το εφοπλιστικό. Έκανε η κυβέρνηση μια πρώτη "διευθέτηση" σε εθελοντική βάση. Δεν το δέχτηκαν οι δανειστές και έγινε ο νόμος για υποχρεωτική συνεισφορά. Διαμαρτυρήθηκαν οι εφοπλιστές και πάλι η κυβέρνηση πήρε πίσω το νόμο με την ....ντροπολογία της τελευταίας ώρας (παλιά μου τέχνη κόσκινο) και πάλι κανόνισε οικειοθελή συνεισφορά σε δόσεις!
    Υποτίθεται πως τώρα επειδή υπεγράφη συνυποσχετικό με τους εφοπλιστές, θα πουν στους δανειστές, ΔΝΤ κλπ., πώς θα εισπραχτούν τα οφειλόμενα σίγουρα. Όμως ο Δρίτσας του ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει, πως το πολύ 80 εκατομμύρια. Μάλλον ξεφεύγουν πάλι τη φορολόγηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξέρουν τί κάνουν. Έβαλαν τη λέξη οικειοθελώς για να θεωρηθεί ότι εξακολουθούν να προστατεύονται από το Σύνταγμα και να φαίνεται ότι θέλουν και τα δίνουν. Τώρα κάνουν και ιδιωτικές σχολές ναυτιλίας, σαν αυτές που έχουν ιδρύσει ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες στην Κίνα και στις Φιλιππίνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή