L'Oreal
Παραπλανητική έκρινε η αρμόδια επιτροπή στη Βρετανία, τη νέα διαφήμιση της L' Oreal για μία αντιρυτιδική κρέμα με την ηθοποιό Rachel Weisz. Γιαυτό, αποφασίστηκε η συγκεκριμένη διαφήμιση να απαγορευτεί. O λόγος είναι ότι... η εικόνα έχει υποστεί πολύ μεγάλη ψηφιακή επεξεργασία, με αποτέλεσμα να δημιουργεί ψευδή εντύπωση, για το αποτέλεσμα της κρέμας στις γυναίκες. Η βουλευτής που κατήγγειλε τη διαφήμιση, δήλωσε πως τα χρώματα που χρησιμοποιούνται, το μαύρο και το άσπρο, έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραπλάνηση. Η αρμόδια επιτροπή τόνισε, πως η επεξεργασία είναι αποδεκτή, εφόσον δεν παραποιεί το αποτέλεσμα.
Μια γυναίκα στη Ν. Καλιφόρνια που είχε αγοράσει το υβριδικό Civic της Honda κέρδισε αγωγή αποζημίωσης κατά της αυτοκινητοβιομηχανίας, με την οποία υποστήριζε ότι το αυτοκίνητο δεν είχε χαμηλή κατανάλωση, όπως διαφημιζόταν. Το Δικαστήριο επιδίκασε στην Χέδερ Πίτερς αποζημίωση 9.867 δολαρίων.
Η
Honda σκοπεύει να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης, ωστόσο, η Πίτερς, δικηγόρος η ίδια, ξεκινάει εκστρατεία εναντίον της εταιρείας και σκοπεύει,
όπως δήλωσε, να εκπροσωπήσει και άλλους
ιδιοκτήτες Honda, που αντιμετώπισαν τα ίδια προβλήματα με εκείνη, ενώ
ίδρυσε και μια ιστοσελίδα (DontSettleWithHonda.org), στην οποία δίνει
συμβουλές και καλεί τους ενδιαφερόμενους να μην δέχονται τις προσφορές
συμβιβασμού.
Πηγή:directNEWS.gr
Πηγή:directNEWS.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου