Η γιγαντιαία Louis Vuitton στην Kόκκινη Πλατεία της Μόσχας, αποσύρθηκε
Το άκρον άωτον του κακού γούστου από ένα διάσημο οίκο, τον Louis Vuitton: Τοποθέτησαν μια γιγαντιαία (9 x 30!) βαλίτσα της φίρμας στην Κόκκινη Πλατεία της Μόσχας, για να στεγάσει - υποτίθεται - έκθεση για φιλανθρωπικούς σκοπούς, ενώ φυσικά επρόκειτο για την υλοποίηση μιας αλλόκοτης διαφημιστικής ιδέας.
Ωστόσο άδοξο ήταν το τέλος της εντυπωσιακής κατασκευής, αφού μετά τις αντιδράσεις για
τη «βεβήλωση» της πλατείας - συμβόλου, τη ...διέλυσαν. Μάλιστα, έχει
ζητηθεί από μέλη της ρωσικής Βουλής, έρευνα για την διαδικασία έγκρισης της συγκεκριμένης
εγκατάστασης.
Πάντως δεν είναι η πρώτη
φορά που η Louis Vuitton προχωρά σε εντυπωσιακές, υπερμεγέθεις
διαφημιστικές καμπάνιες. Το 2011 δημιούργησε ανάλογη κατασκευή, σε πλούσια συνοικία στην Κίνα. Όπως φαίνεται είναι μεγάλο δέλεαρ για τις γνωστές φίρμες της μόδας, η εξάπλωσή τους - παντί τρόπω - στις νέες αναδυόμενες αγορές...
Φωτ. από Sergey Mukhamedov- Russia Today
Μια καλή τσάντα και μια καλή βαλίτσα, δεν είναι έργο Τέχνης, είναι απλώς μια καλή τσάντα και μια καλή βαλίτσα. Τίποτα παραπάνω. Η φόρα που έχουν πάρει οι οίκοι μόδας σε συνδυασμό με τη μείωση κερδών λόγω κρίσης, τους οδηγεί στην έλλειψη του μέτρου στη διαφημιστική καμπάνια και τελικά στην κακογουστιά. Αλλά και οι καταναλωτές δεν πάνε πίσω. Αντί να προσέχουν ποιότητα και καλαισθησία, λατρεύουν σα θεό, το ...λογότυπο της τάδε μάρκας, πληρώνοντας όσο - όσο. Καιρός να συνέλθουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή