Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Η εκκλησία της Σαϊεντολογίας την κρατούσε φυλακισμένη για 12 χρόνια!


Μία πρώην οπαδός της Σαϊεντολογίας, ισχυρίζεται ότι την κρατούσαν φυλακισμένη επί 12 ολόκληρα χρόνια σε ένα κρουαζιερόπλοιο επειδή η οικογένειά της κατήγγειλε τη θρησκεία.
Ειδικότερα, η Βαλέσκα Πάρις υποστηρίζει, ότι την κρατούσαν παρά τη θέλησή της στο πολυτελές κρουαζιερόπλοιο «Freewinds» της Εκκλησίας της Σαϊεντολογίας, από την ηλικία των 18 ετών, και ότι την ανάγκαζαν να εργάζεται σκληρά και δεν της επέτρεπαν ποτέ να αποβιβαστεί από το πλοίο χωρίς συνοδεία.
Σε πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο ABC News, η Πάρις ισχυρίζεται ότι ο ηγέτης της Εκκλησίας της Σαϊεντολογίας, Ντέιβιντ Μισκάβιτζ, την έστειλε στο κρουαζιερόπλοιο προκειμένου να εμποδίσει την οικογένειά της να την απομακρύνει από τον οργανισμό.«Ουσιαστικά μου είπε, ότι η μητέρα μου είχε επιτεθεί στην εκκλησία και ότι έπρεπε να απομακρυνθώ από εκείνη», είπε η Πάρις.«Ο ίδιος αποφάσισε να πάω στο πλοίο κι εγώ το έμαθα δύο ώρες πριν φύγει η πτήση μου. Μου είπαν ότι με στέλνουν στο πλοίο για “δύο εβδομάδες”».Αντί, ωστόσο, για τις δύο εβδομάδες που της υποσχέθηκαν, η Πάρις εξαναγκάστηκε να παραμείνει και να δουλεύει στο πλοίο για 12 χρόνια.frwnd_1-12-2011«Δεν ήθελα να βρίσκομαι εκεί. Το έκανα σαφές, ότι δεν ήθελα να είμαι εκεί και αυτό θεωρήθηκε “κακή ηθική”, γεγονός που σημαίνει ότι θεωρήθηκε ότι δεν ήταν σωστό. Παίρνουν το διαβατήριό σου όταν πηγαίνεις στο πλοίο και είσαι στη μέση ενός νησιού. Έτσι είναι λίγο δύσκολο να ξεφύγεις και τότε ήμουν 18 ετών, ήμουν στη Σαϊεντολογία όλη μου τη ζωή και δεν ήξερα πώς να ξεφύγω», είπε χαρακτηριστικά η γυναίκα.
Ωστόσο, η Εκκλησία της Σαϊεντολογίας αρνείται τους ισχυρισμούς της Πάρις, λέγοντας: «Ασφαλώς και δεν “εξαναγκάστηκε” να βρίσκεται εκεί. Ούτε και εξαναγκάστηκε ποτέ να εκτελέσει οποιαδήποτε εργασία στο πλοίο. Το Freewinds είναι ένα υπέροχο μέρος. Ο ισχυρισμός της ότι μπορούσε να αποβιβαστεί από το πλοίο μόνο εάν συνοδευόταν, είναι εντελώς ψευδής».
Είναι γνωστό ότι η Εκκλησία της Σαϊεντολογίας έχει προσελκύσει πολλά διάσημα πρόσωπα, ιδίως μεταξύ της ελίτ του Χόλυγουντ.Μεταξύ των ένθερμων οπαδών της είναι και οι: Tom Cruise, Katie Holm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου