Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Ημέρα της Μητέρας: Μάγδα Φύσσα


 



Σχετική εικόνα



      "Πού είναι ο Παύλος σου μωρή τώρα;" Αυτό τής φώναξε, μέσα στο Δικαστήριο, το χιτλερικό απόβρασμα, δείχνοντας τη γή!! Οι χρυσαυγίτες δολοφόνοι χασκογελούν μπροστά της, την απειλούν με νεύματα του τύπου "καλά θα δεις", την προπηλακίζουν αισχρά.  Ο λόγος; Ενοχλεί. Ενοχλεί η συνεχής παρουσία της εκεί. Δεν κουράστηκε τέσσερα χρόνια να συνοδεύει σχεδόν καθημερινά τους δικηγόρους της στη δίκη της Χρυσής Αυγής, που δε λέει να τελειώσει. 

Δωρική, με ακοίμητο βλέμμα, χάνοντας σπάνια την ψυχραιμία της μπροστά σε όσα διαδραματίζονται στη δίκη, επιμένει σταθερά και υπομονετικά μέχρι να αποδοθεί δικαιοσύνη, όσο δύσκολο και αν είναι να έχει απέναντί της αυτούς που σκότωσαν το παιδί της... 

Αποτέλεσμα εικόνας για παυλος φυσσας Από την άλλη, μια δίκη που δεν τελειώνει, που σίγουρα κάποιοι δε θέλουν να τελειώσει, που συνέχεια εμφανίζονται νέοι μάρτυρες υπεράσπισης, νέες μέθοδοι κωλυσιεργίας, που ακόμα και τα ΜΜΕ φαίνεται να μην προωθούν όπως θα άξιζε.. Όμως αυτή η μητέρα είναι εκεί. Επιβάλλεται και μόνο με τη λιτή παρουσία της. Χωρίς να πατρονάρεται από κανένα κόμμα, δίνει μια αξιοθαύμαστη μάχη κατά του τέρατος του φασισμού, που σκότωσε το παιδί της.

 

"Νοιώθω, ότι έχω στους ώμους μου όλο το φασισμό της χώρας. Μου τον έχουνε φορτώσει", δήλωνε πρόσφατα σε μια συγκλονιστική συνέντευξη:













5 σχόλια:

  1. Μπορεί να μην το λεει ευθέως στη συνέντευξη, αλλά εμένα μου δίνει την εντύπωση ότι όταν πάει συνέχεια στο δικαστήριο, είναι σα να λέει στους δικαστές: Είμαι εδώ, κοιτάξτε μην κάνετε καμιά στραβή και τους βγάλετε λάδι. 4 χρόνια δικάζουν , αν είναι δυνατόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουν ενωθει τρεις δικες μαζι

      Διαγραφή
    2. Δεν έχει να κάνει. Πάνε για 5ο χρόνο!!! Με τίποτα δεν δικαιολογείται. Αλλά μάλλον δικαιολογείται! Μια χαρά τα πήγαν με τον Σύριζα. Αν αλλάξει η κυβέρνηση δε, ακόμα καλύτερα, στα μαλακά θα πέσουν πάλι!............

      Διαγραφή
  2. Προσωπικώς με έχει εντυπωσιάσειη γυναίκα αυτή για το κουράγιο της να ανεβοκατεβαίνει τόσα χρόνια στα δικαστήρια και να βλέπει κατάφατσα αυτούς που μαχαίρωσαν το παλληκάρι της. Καλύτερο σύμβολο για τη σημερινή ημέρα δεν υπάρχει.. Οι μάνες κρύβουν πολύ δύναμη τελικα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή τη συνέντευξη πρέπει να τη δουν όλοι. Και ιδιαιτέρως όσοι ψηφίζουν φασίστες. Εμένα με συγκλόνισαν δύο σημεία "διαφορετικά": Εκεί που προσπαθεί να συγκρατήσει ένα λυγμό και βάζει δύναμη και το καταφέρνει τελικά! Και όταν λέει για τον δολοφόνο: "Είμαι σίγουρη, ότι τον ζήλευε, ζήλευε τα πάντα, ζήλευε το ανάστημά του...." ΜΑΝΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή