Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Δ. Αβραμόπουλο







      Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης εκδόθηκε από τη βελγική δικαιοσύνη, σε βάρος του πρώην Επιτρόπου και νυν βουλευτή Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρη Αβραμόπουλου, για την υπόθεση του Qatargate, δηλαδή για το σκάνδαλο με τη χρηματοδότηση από το Κατάρ ευρωβουλευτών, με σκοπό την προώθηση των συμφερόντων του. Για το σκάνδαλο αυτό είχε καταδικαστεί μεταξύ των άλλων και η πρώην ευρωβουλευτής Εύα Καϊλή.
Συγκεκριμένα, φέρεται να συμμετείχε σε ΜΚΟ του πρώην ευρωβουλευτή Αντόνιο Παντσέρι, αποκομίζοντας έσοδα, τα οποία, όπως λέει ο ίδιος ο Δ. Αβραμόπουλος, δηλώθηκαν και φορολογήθηκαν. Πλέον αντιμετωπίζει δύο κατηγορίες: 
- Η πρώτη, για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση- Η δεύτερη, για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες (ξέπλυμα)

Το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης διαβιβάστηκε ήδη στην Εισαγγελία Εφετών Αθήνας και θα ακολουθήσει αίτημα άρσης της βουλευτικής ασυλίας.

Ο Δ. Αβραμόπουλος δήλωσε, ότι δεν εμπλέκεται στο σκάνδαλο και ότι δε θα κάνει χρήση της βουλευτικής του ασυλίας. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου