Το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης διαβιβάστηκε ήδη στην Εισαγγελία Εφετών Αθήνας και θα ακολουθήσει αίτημα άρσης της βουλευτικής ασυλίας.
Ο Δ. Αβραμόπουλος δήλωσε, ότι δεν εμπλέκεται στο σκάνδαλο και ότι δε θα κάνει χρήση της βουλευτικής του ασυλίας.
Το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης διαβιβάστηκε ήδη στην Εισαγγελία Εφετών Αθήνας και θα ακολουθήσει αίτημα άρσης της βουλευτικής ασυλίας.
Ο Δ. Αβραμόπουλος δήλωσε, ότι δεν εμπλέκεται στο σκάνδαλο και ότι δε θα κάνει χρήση της βουλευτικής του ασυλίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου