Στο Παρίσι δεν επέτρεψαν σε γυναίκα με νικάμπ να παρακολουθήσει όπερα
Κατά
την διάρκεια της παράστασης της «Τραβιάτα» του Βέρντι
στην Όπερα της Βαστίλλης, στη γαλλική πρωτεύουσα, οι άντρες ασφαλείας
ζήτησαν από γυναίκα που καθόταν στην πρώτη σειρά και φορούσε το
παραδοσιακό μουσουλμανικό πέπλο ν ι κ ά μ π, να το βγάλει ή να αποχωρήσει.
Η γυναίκα συνοδευόταν από έναν άντρα,
πρέπει να προερχόταν από κράτος του Αραβικού Κόλπου και να ήταν εύπορη,
αφού πλήρωσε εισιτήριο 231 ευρώ.
Όταν εισήλθε στην αίθουσα δεν έγινε αντιληπτή από το
προσωπικό, αλλά κατά την διάρκεια της β´ Πράξης, μια
τραγουδίστρια την εντόπισε και ειδοποίησε το διευθυντή, ενώ ο ι κ α λ λ ι τ έ χ ν ε ς α ρ ν ή θ η κ α ν να
συνεχίσουν το πρόγραμμά τους, αν η γυναίκα δεν αποκάλυπτε το
πρόσωπό της. Εκείνη προτίμησε να αποχωρήσει με το
συνοδό της και μάλιστα, χωρίς να ζητήσει επιστροφή του εισιτηρίου.
Σύμφωνα με το γαλλικό τύπο, το γεγονός συνέβη στις αρχές του μήνα,
αλλά είδε το φως της δημοσιότητας αυτές τις μέρες, όταν άναψε η συζήτηση
μεταξύ θεατών και εργαζομένων, με αντικρουόμενες απόψεις, δεδομένου ότι οι πλούσιοι Άραβες τουρίστες έχουν αυξήσει
τις πωλήσεις εισιτηρίων στην Όπερα του Παρισιού.
Σημειώνεται, ότι στη Γαλλία από το 2011 απαγορεύεται η μπούρκα και το νικάμπ στους δημόσιους
χώρους.
Αφού απαγορεύεται, καλώς την έδιωξαν, αφού δε συμμορφώθηκε. Και σιγά μη καιγότανε για τον Βέρντι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στους καλλιτέχνες της οπερας που αρνήθηκαν να συνεχίσουν ενώπιον του (ή της) μασκοφόρου! Στο κάτω κάτω υπάρχει και νόμος που απαγορευει σε δημόσιους χώρους ενδύματα που καλύπτουν το πρόσωπο, όπως τσαντόρ, νικάμπ κλπ. Επομένως προς τί οι αντιδράσεις; Ή μήπως όλα κινούνται στο να μη χάσουν τους πλούσιους από τα εμιράτα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΡΑ ΑΠΟ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΑΜΑ ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΑΜΑ ΓΙΝΕΙ ΑΞΙΟΠΟΙΝΗ ΠΡΑΞΗ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΜΑΡΤΥΡΑΣ, ΕΙΔΑ ΠΟΙΟΝ; Η ΚΑΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΙ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ; ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή